*Nettavisen* Økonomi.

Kaprer nye hoder for å takle vekst

Nå lover selskapet å tidoble omsetningen.

Den norske avdelingen til svenskeide Widespace regner i år med å tidoble omsetningen fra i fjor. I 2012 omsatte selskapet for 2,4 millioner kroner.

For å takle veksten har de derfor stukket av med hoder fra Boost Communication, Egmont og Aftenposten.

Lars Bruto, nyansatt i Widespace, sier han har jobbet med mobilreklame i fem år, og at han har fulgt Widespace sin utvikling de siste tre årene.

- Jeg kjenner godt til mobilmarkedet da jeg kommer fra stillingen som salgssjef i Boost Communications. Jeg ser frem til en spennende tid i det jeg mener er mediebransjens mest spennende selskap, sier han.

Gunnar Gundersen kommer fra stillingen som kommersiell utviklet for mobil i Egmont, og har tidligere jobbet i Aftenposten og Mediasite.

Silje Dahle har også vært innom Aftenposten, og har tidligere jobbet som byråansvarlig i Norpost.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.