NA24.no

Lanserer Fretex på nett

Sist oppdatert:
Fretex drar til med en avansert nettløsning når de først satser på nett.

Det er reklamebyrået Kitchen, i samarbeid med Mediafront og Einar Film, som står bak siden «Se din kjole» .

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

På siden ledes leseren gjennom flere fargerike rom, hvor gamle kjoler lekkert presenteres til lyden av den velkjente barnesangen ”Se min kjole”.

Viser hele sortimentet
- Det er en flott side med mange morsomme finesser, som samtidig er selgende og informativ. Vi ga Kitchen i oppgave å lage en kjolekampanje, men jeg synes de har klart så mye mer. Gjennom siden får vi vist frem hele produktspekteret vårt. Siden byr på stadig nye overraskelser, noe som gir en ekstra dimensjon. Prøv for eksempel å trykke på trekkspillet i det røde rommet, sier Thor Fjellvang, daglig leder i Fretex Norge.

På nett for første gang
Kitchen har laget flere prisbelønte kampanjer for Fretex tidligere, men det er første gang de gjør noe for kjeden på nettet.

- Det er veldig gøy, og litt nervepirrende, å gjøre noe som er så stort og som oss bekjent ikke er blitt gjort i Norge før. Dette er første gang Fretex satser på nett, og det er bra at de da gjør det skikkelig. Internett har blitt behandlet ganske stemoderlig både av annonsører og reklamebyråer, og det settes sjelden av nok penger eller tid, sier Rune Roalsvig i Kitchen.

Kitchens team; Anne Gravingen, Bendik Romstad, Rune Roalsvig, Mette Loland og Ingvild Seliaas, samt juniorteamet Hanne Martinsen og Victoria Evensen.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere