NA24.no

Lanserer «kreatørbyrå»

Det tidligere studentbyrået Anorak lanserer seg selv som et uavhengig kreatørbyrå.

Byrået har blant annet stått bak Norsk Kaffeinformasjons «Kongkaffe-satsing».

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

- Dette er en kjempespennende byråstruktur på flere plan. Det gir bransjen frihet til å hente oss inn når de har behov for kapasitet og det gir oss muligheten til å jobbe med mange spennende prosjekter på tvers av fagmiljøer. Dette har vi har hatt suksess med tidligere og det er en arbeidsmodell vi opplever som veldig positiv, sier Jens Anders Gudmundstuen.

Anorak skriver at de hovedsakelig vil jobbe med utvikling og produksjon av reklamekampanjer rettet mot ungdom og at de i tillegg har kompetanse innenfor både front-end og back-end produksjon av web- og kampanjesider.

Anorak ble etablert i 2006, men har ligget som et sideprosjekt frem til i dag.

- Vi har allerede etablerte kunder som Blodbanken, Norsk Kaffeinformasjon (kongkaffe.no) og Cappelen med flere, sier Gudmundstuen.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere