NA24.no

McDonalds-kampanje råtnet bort

Sist oppdatert:
Utendørskampanjen for McDonalds skulle være frisk og lekker, men råtnet istedet bort.

Det var reklamebyrået DDB som stod bak kampanjen, hvor man benyttet friske gulrøtter på utendørs reklametavler.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Kampanjen skulle egentlig vært plukket ned 4. juni, men istedet har gulrøttene blitt stående og råtne.

Skylder på Clear Channel
Kampanjen var satt opp i forbindelse med lanseringen av den nye Happy Meal-menyen.

- Vi vet ikke hvorfor de ikke har blitt plukket ned. De skulle ha vært nede 4. juni. Clear Channel har rett og slett ikke gjort jobben sin, sier Claes Eliassson som er pressesjef på svenske McDonalds til Dagens Media.

Pakket inn nå
Montrene skal nå være pakket inn i blå plast.

- Hele ideen bygger på at det skal se lekkert ut, da dekker vi heller over tavlene enn å vise dem slik de ser ut nå, sier Eliasson til Dagens Media.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere