Overtar i Dinamo Retail

Marketingsjef Nina Bråthen fra SAS blir ny leder for Dinamo Retail.

06.11.08 10:39

Hennes nye arbeidsgiver karakteriserer henne som en ambisiøs, effektiv og målorientert leder.

Sjekk ut NA24 Propagandas nye medieguide

Bråthen er utdannet Master of Management Marketing fra Southampton Institute i 2001 og har resten av utdannelsen fra NMH. Fra 2005-07 var hun markedssjef i ICA Sverige AB, og fra 2007 har hun vært marketing director i SAS Norge.

– Nina har solid erfaring fra toppjobber i både SAS og ICA, i tillegg har hun tung formell utdannelse. Men, det kanskje beste er at vi føler oss trygge på at hun passer inn hos oss. Hun er energisk, inkluderende og ambisiøs. Jeg er glad for at hun skal bli en av flere viktige premissleverandører for videre utvikling av Dinamo, sier konsernsjef John Arne Medalen i Dinamo i en pressemelding.

Bråthen kjenner Dinamo fra tiden i SAS, men da fra kundesiden. Selv trekker hun fram helhetstankegangen, kompetansen og iveren som personlige argumenter for å begynne i Dinamo.

– Jeg velger Dinamo fordi jeg ser den utviklingen John Arne og resten av huset er i. Da jeg jobbet i SAS merket jeg både en iver og en kompetanse som gjorde at jeg fikk stor respekt for arbeidet som ble lagt ned. Når jeg nå har fått muligheten til selv å delta, håper jeg at min bakgrunn og drivkraft kan komme til nytte, sier Bråthen.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.