NA24.no

- Har behov for oppmerksomhet

Mener Jarle Aabø er mer opptatt av oppmerksomhet enn konfidensialitet.

- PR-rådgiver Jarle Aabøs bekymring for eventuelle konfidensialitetsproblemer er malplassert, skriver Anders Cappelen i Kommunikasjonsforlaget på sin blogg.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Det var i forrige uke at Aabø gikk ut og kritiserte Gullkorn-prisen fordi han mente prisen ville blottlegge strategiene til kundene som benytter seg av bransjen.

Les også: - Gullkorn blottlegger kunder

- Her må Aabøs behov for oppmerksomhet være større enn forstanden. Det er jo innlysende at ingen jobb kan bli meldt på uten godkjenning fra oppdragsgiver, mener Cappelen.

Både Cappelen og Aabø får støtte fra flere i bransjen, men flere NA24 Propaganda har vært i kontakt med mener at prisen er en god idé.

Les også: Full strid om pr-pris

- PR-bransjens nye Gullkorn-konkurranse er noe av det mest visjonære og kloke bransjen noensinne har gjort for seg selv. Konkurransen vil bidra vesentlig til å stikke hull på mytene og fjerne mye av hemmelighetskremmeriet som ligger som tunge steiner over bransjen, skriver Cappelen.

Anders Cappelen har blant annet vært medforfatter av den nye boken God PR.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere