NA24.no

- NetCom er sexinspirert

Sist oppdatert:
Det mener Philips i Finland. Bedøm selv her.

Ikke lenge etter at TeliaSonera som eier NetCom og Nextgentel har fått ny profil og logo er så den nye logoen er allerede under ilden. Hos Philips kontor i Finland, har nemlig oppdaget at det til forveksling ligner på Philips-produktet «Relationship care»,det skriver Resume i dag.

Det er ikke bare Philips som har oppdaget likheter. En rekke finske lesere har kontaktet Iltasanomat, Finlands største tabloid avis, og påpekt på det lignende utseende.

Les også: Går for ny lilla drakt

- Symbolet er unikt, dynamisk og et forsøk på å forene oss. Den symboliserer det globale og lokale som vi har for alle våre kunder. Når kundene ser symbolet, vet de at det tilhører den største operatøren - Telia Sonera, sier Cecilia Edstrom, Telias kommunikasjonsdirektør, til Iltasanomat.

Både Philips produktet og Telias/NetComs nye logo, som deler den samme farge, form og mønster, bør være inspirert av en rund stein.

Sexleketøy er, ifølge Philips, det første produktet som begge parter kan nyte samtidig.

«Relationship care» er designet for å øke gleden til begge. Leken vil oppfordre par til å utforske og oppmuntre hverandre på nye måter, og er ment å bringe en ny dimensjon og spenning i sitt sexliv, skriver Philips om sex leketøyet.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere