NA24.no

- Signerer sin største kritiker

Foto: Linn Cathrin Olsen/SCANPIX
Gladnyhet for fotballklubben Lillestrøm.

LSK og Romerikes Blad inngår en tre årsavtale.

- Dette er en kommersiell kontrakt der vi skal hjelpe hverandre å ta større markedsandeler på hvert vårt felt, sier markedssjef opplag Jon Spjøtvoll i Romerikes blad. Den treårige kontrakten er ikke bare penger i kassen til LSK, men utgjør et samarbeidsprosjekt mellom medieaktører og LSK. Jeg konstaterer at LSK er attraktiv som partner for næringslivet på Romerike. Et næringsliv som utvikler seg og som ønsker å benytte LSKs arrangementer som arena for selv å lykkes, skriver markedsdirektør Robert Lauritsen i LSK.

- Synlighet er så mangt. Vi har egen tribune oppkalt etter avisa, og logoen på treningsdraktene. Vi bruker avtalen til markedsføring av oss selv og til kundepleie slik som andre sponsorer gjør. I tillegg har vi lagt opp til å utvikle kampanjer som skal gi begge parter et løft, skriver opplagssjef Jon Spjøtvoll i Romerikes blad.

Han har også med seg søsterbedriften NR1Trykk som partner i avtalen med LSK.

På mange måter signerer nå LSK sin største kritiker, heter det i meldingen.

- Jeg vil understreke at dette er en forretningsmessig kontrakt der journalistikken ikke er involvert. Romerikes blad kommer til å dekke fotballen på Romerike godt, inkludert LSK, skriver Spjøtvoll.

Det opplyses ikke i meldingen størrelsen på avtalen.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere