NA24.no

- Tannløst tjafs

Sist oppdatert:
Aris Theophilakis er ikke nådig til det brukergenererte innholdet i reklamen.

- Hva kommer til å påvirke utviklingen i din bransje mest i de kommende årene?

Som alltid, konjunkturene.

- Hvilken norsk merkevare er sterkest, og hvilken merkevare burde bli mer kjent?

Hvis det er forbrukermarkedet utenfor Norge dere mener, er det kanskje Jarlsberg eller Ekornes. Mest potensiale utenlands, tja norsk vann som Imsdal, Olden ol.

- Hva er din oppfordring til resten av bransjen?

Slutt å være akkurat det; en bransje. You´re all individuals!

- Hvordan skal du tilbringe ferien i år?

I skyggen med familien.

- Hva er den største medienyheten så langt i 2007?

To ting: Den største nyheten er også den minste overraskelsen, nemlig at brukeregenerert innhold stort sett er talentløst tjafs, hvilket igjen vil øke kravene til profesjonelt produsert innhold. Skaperkraft på høyt nivå er i bunn og grunn ikke et demokratisk fordelt gode. Den neststørste nyheten er den store blogdøden, der det digitale dagbokfenomenet sakte, men sikkert vil bli kvalt av sin egen selvhøytidelige tomhet.

- Hva tror du om de nye sjefene i TV 2 og NRK?

Dette kan jeg ikke noe om, så her holder jeg munn.

- TV-seingen har falt i 2007. Når dør tradisjonelt tv ut?

Aldri! Hvordan distribusjonen vil se ut i fremtiden er et annet spørsmål, men det er teknikaliteter.

- Skal du på det digitale bakkenettet?

Nei, men jeg hørte at Viasat4 skal, så det gleder jeg meg til!

- Hvilken avis tror du kommer til å leve lengst av dagens riksaviser?

Klassekampen.

- Hvilken reklamekampanje er det du har lagt mest merke til i første halvår?

De fleste av dem.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere