NA24.no

Blåser i eget horn

(Faksimile snl.no)
Geelmuyden.Kiese til finale med leksikonhjelp.

Geelmuyden.Kieses lanseringskampanje for nettutgaven av «Store norske leksikon» er gått til finalen i den internasjonale PR-kåringen SABRE Awards 2010 i klassen «Årets nordiske kampanje». Kampanjen genererte mer enn 200 medieoppslag for nettleksikonet SNL.no og ble tildelt Gullkornprisen for beste produktlansering i 2009, melder PR-byrået.

- Vi synes det er utrolig gøy at samarbeidet vårt med Geelmuyden.Kiese høster så mye anerkjennelse i bransjen, både i Norge og utenfor landegrensene. Nå krysser vi fingrene for at Geelmuyden.Kiese tar med seg prisen hjem fra London i mai og for at vi får på plass en løsning som sikrer videre drift av Store norske leksikon, sier informasjonssjef Marit Borkenhagen i Kunnskapsforlaget, i meldingen.

SABRE Awards er en årlig prisutdeling som samler ledende PR-byråer fra Europa, Midt-Østen og Afrika. Til sammen deltar 1600 bidrag deltar, og Geelmuyden.Kiese er eneste norske byrå som er nominert til en pris. Prisutdelingen finner sted i London den 26. mai.

- Kampanjen for Store norske leksikon bygger på en klar mediestrategi og aktiv gjennomføring fra både vår og oppdragsgivers side, sier rådgiver og kundeansvarlig Christopher Mortensen i Geelmuyden.Kiese.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere