NA24.no

Super start for Stella

Foto: Bonnier Media
Sist oppdatert:
Bonnier traff med magasin.

Bonnier Media traff godt med magasinet Stella. I dag kom tallene som viser at nr 1 har solgt nærmere 50 000 eksemplarer totalt.

- Dette er en fantastisk god dag, sier sjefredaktør i Stella, Lene Vintervoll, i en melding.

– Selv om vi var overbeviste om at vi hadde funnet en nisje og at vi hadde et sterkt konsept, er det mye spenning knyttet til en førsteutgave. At så mange kvinner har valgt Stella i bladhyllene den siste måneden, er utrolig bra, og forteller oss at vi har gjort de helt riktige grepene.

Stella retter seg mot moderne, velutdannede kvinner i aldersgruppen 25-45, en målgruppe som også har vekket annonsørenes interesse. Annonsedirektør Trond Juliussen er derfor ikke mindre fornøyd med Stella-debuten:

- Annonsevolumet på de første utgavene er veldig bra; annonsørene likte det de vi presenterte for dem i vinter, og har uttrykt tillit til at vi skulle klare å skape noe som skilte seg tilstrekkelig ut i et konkurransepreget marked. Da er det veldig hyggelig å levere så bra som vi har gjort nå, sier Juliussen.

Stella er Bonniers største satsning i Norge noensinne, og lover leserne skjønnhet, sunnhet og selvutvikling i en ny og tøffere innpakning.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere