Gå til nye Nettavisen

Lyst til å se den nye Nettavisen?

NA24.no

Animert angrep på Tine

Reklamefilm for Q-meieriene
Reklamefilm for Q-meieriene
Q-meieriene vil vise at de gjør ting smartere enn konkurrenten.

- Tine er en stor aktør i meierimarkedet. Skal vi hevde oss i konkurransen må vi tenke annerledes og nytt for å vinne forbrukernes hjerter. Dette har vært bakgrunnen for vårt nye konsept og er temaet i filmene som blir å se i ukene som kommer, sier markedsdirektør Lise Godfrey i Q-meieriene.

I disse dager ruller Q-meieriene ut sin nye kampanje basert på konseptet: «Det finnes bedre måter å gjøre ting på». Reklamebyrået MK Bergen har laget konsept og filmer.

Her kan du se en av filmene:

HTML EMBED
video_embed(12821,1);

- Mens Tine er synonymt med grønne marker og driver propaganda, setter Q-meierienes kunder pris på nye løsninger som gjør hverdagen litt enklere. Vi kommer til å se mye til Q-familien i månedene som kommer, sier Svein Roger Selle, administrerende direktør i MK Bergen Reklamebyrå.

Her kan du se den andre nye filmen:

HTML EMBED
video_embed(12822,1);

MK Bergen har utarbeidet konseptet og filmideene og det norske produksjonsselskapet Paradox, med regissør Gaute Hesthagen og produsent Beate Tangre har sammen med det svenske animasjonsbyrået Swiss International produsert filmene.

Team MK Bergen: Britt Hege Karlsen, Jon Hjørnevik, Snorre Martinsen og Svein Roger Selle .

Rapporter om feil i artikkelen

Vil du delta i debatten?
Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt. Her kan du enkelt bidra med din mening
(tjeneste under utvikling).

Mest sett siste uken

Lik NA24 her og få flere ferske økonominyheter!