Gå til nye Nettavisen

Lyst til å se den nye Nettavisen?

NA24.no

Annonserer mot økonomisk depresjon

Lys i tunnelen. En kampanje fra Mindshare
Lys i tunnelen. En kampanje fra Mindshare Foto: Faksimile annonse
Sist oppdatert:
Rykker inn 11 helsider.

Enorm pressedekning av dystre økonomiske spådommer kan fort bli en selvoppfyllende profeti.

Sjekk ut NA24 Propagandas nye medieguide

Nå tar annonsørene og medieformidlerne skjeen i egen hånd og starter hjelp til selvhjelp.

Mandag blir leserne av Finansavisen møtt med 11 helsides annonser med samme budskap fra 11 forskjellige annonsører.

- Dette er først og fremst en symbolhandling. Vårt mål er ikke å stoppe resesjonen, men å si nei takk til depresjon, sier Morten Micalsen, administrerende direktør i Mindshare, i en pressemelding.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Rapporter om feil i artikkelen

Vil du delta i debatten?
Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt. Her kan du enkelt bidra med din mening
(tjeneste under utvikling).

Mest sett siste uken

Lik NA24 her og få flere ferske økonominyheter!