Blåser i eget horn

Foto: (Faksimile snl.no)

Geelmuyden.Kiese til finale med leksikonhjelp.

Geelmuyden.Kieses lanseringskampanje for nettutgaven av «Store norske leksikon» er gått til finalen i den internasjonale PR-kåringen SABRE Awards 2010 i klassen «Årets nordiske kampanje». Kampanjen genererte mer enn 200 medieoppslag for nettleksikonet SNL.no og ble tildelt Gullkornprisen for beste produktlansering i 2009, melder PR-byrået.

- Vi synes det er utrolig gøy at samarbeidet vårt med Geelmuyden.Kiese høster så mye anerkjennelse i bransjen, både i Norge og utenfor landegrensene. Nå krysser vi fingrene for at Geelmuyden.Kiese tar med seg prisen hjem fra London i mai og for at vi får på plass en løsning som sikrer videre drift av Store norske leksikon, sier informasjonssjef Marit Borkenhagen i Kunnskapsforlaget, i meldingen.

SABRE Awards er en årlig prisutdeling som samler ledende PR-byråer fra Europa, Midt-Østen og Afrika. Til sammen deltar 1600 bidrag deltar, og Geelmuyden.Kiese er eneste norske byrå som er nominert til en pris. Prisutdelingen finner sted i London den 26. mai.

- Kampanjen for Store norske leksikon bygger på en klar mediestrategi og aktiv gjennomføring fra både vår og oppdragsgivers side, sier rådgiver og kundeansvarlig Christopher Mortensen i Geelmuyden.Kiese.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.

Mest lest på Økonomi

Annonsebilag