NA24.no

Chess pimper opp tilbudet

Foto: Privat
«Sukkerpappa» fronter gratis sms fra Chess.

Når Chess henvender seg til unge forbrukere tar de også utradisjonelle virkemidler i bruk. Selskapet låner friskt fra gangsterrap-videoene i sin nye reklamefilm.

Mobilselskapet Chess lanserer den første av totalt tre filmer med Leo Adjic i hovedrollen, kjent fra BTV og TV2 (flippeligaen).

- Filmene illustrerer én typisk dag i Leo sitt liv, og retter seg mot målgruppen 15-29 år. Med det nye web-baserte kontantkortet, KingKontant, kan man sende gratis SMS til alle Chess –og NetCom-kunder i Norge. Det koster ingenting å bli kunde, med KingKontant kan man i praksis nå over 1,6 millioner mobilkunder med gratis SMS, heter det i en melding fra selskapet.

Filmene vises på kino, MTV og tv-kanalen Voice denne uken. Her kan du se filmene (saken fortsetter under):

- Leo Adjic er fantastisk og spiller rollen svært troverdig foran kamera. De tre filmene gjenspeiler én dag i Leos liv i sekvensene "Leo med damene", "Kompisene" og "Familien". Hverdagen består i å gjøre en god deal, slik at man får tid til mer av det som betyr noe, sier markedsdirektør Jarle Alvær.

De tre filmene ( se de to andre her) er laget av Chess og Synopsis film og er regissert av Kristian Berg.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere