Dagbladet tar en Askepott

Får hjelp av små mus til å gjøre seg vakrere.

Lørdag kommer Dagbladet Magasinet med nytt innhold og i ny drakt. Det har avisen markert med en heftig reklamekampanje.

Har du medietips - ta kontakt med NA24 Propaganda.

I samarbeid med TRY Reklamebyrå har Dagbladet laget en ny reklamefilm i beste Disney-tradisjon.

- Handlingen er lagt til Magasinets redaksjon, og filmen ble spilt inn en sen natt ved hjelp av flittige statister, sier markedssjef i Dagbladet Tor Arne Sandholt i en pressemelding.

(Saken fortsetter under).

HTML EMBED

Magasinet markerer fornyelsen gjennom en stor reklamekampanje i mange medier.

– Vi har i samarbeid med TRY reklamebyrå laget en unik animasjonsfilm og ideen tar utgangspunkt i fornyelse, uttaler marketingssjef Tor Arne Sandholt.

Hele Magasinet er pusset opp og fremstår med nye vinklinger, større nyhetstrykk, mer aktualitet og flere dokumentarer. I tillegg har Magasinet fått nytt format og glanset papir. Dette blir lansert gjennom en tre ukers lang storoffensiv med reklamefilm på TV, radioreklame, avis, internett og sms utsendelser, samt aktiviteter i handelen og en større sisteleddskampanje.

Team hos TRY har vært AD Thorbjørn Ruud, tekstforfatter Petter Bryde, prosjektleder Cecilie Thue og konsulent Eivind Moe.

Produksjonsselskapet har vært Qvisten og regissør Rasmus A. Sivertsen.

Filmen skal gå på TV 2, TVNorge, TV3 og Discovery.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.

Mest lest på Økonomi

Annonsebilag