NA24.no

DVD-Jon med frekt reklamestunt

Sist oppdatert:
Reklamerer for iTunes-rival på Apple Store-bygning.

Årets frekkeste reklamestunt er utført av Jon Lech Johansen, bedre kjent som DVD-Jon. Det skriver Dagbladet.no.

NA24 - din næringslivsavis

Han lyktes ifølge nettavisen med å plassere et reklameskilt med teksten «The Cure for iPhone Envy» (kuren for iPhone-misunnelse) og underteksten «Your iTunes Library on any device. In Seconds.» (Ditt iTunes-bibliotek på hvilken som helst avspiller. I løpet av sekunder.) under Apple-logoen til Apple Store i San Fransisco.

Den veggen eies nemlig av et annet firma enn Apple, og alt har gått rettmessig for seg.

Oppslaget er en reklame for selskapet doubleTwist, som er et lovlig verktøy for å håndtere mediafiler. De frigjør musikk fra blant annet Apples kopisperrer.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere