NA24.no

Europeisk pr-pris til Peto

Sist oppdatert:
Det ferske pr-byrået Peto vant gull i European Excellence Award.

Prisen ble delt ut i klassen «Beste telekommunikasjon» for Telenorkampanjen mot digital mobbing.

Peto er en avlegger av pr-byrået PR-Operatørene og ble startet så sent som i januar i år.

– Å få anerkjennelse for at arbeidet vi gjør er i høyeste klasse i europeisk sammenheng er moro! At vi allerede hevder oss i Europa er en fin bekreftelse på at vår tankegang om konseptuell kommunikasjon er riktig, sier Preben Carlsen, kreativ leder i Peto i en pressemelding.

Peto tok med seg tre priser under PR- bransjens pris Gullkorn, for miljøkampanjen «IKEA og Earth Hour». Kampanjen var også finalist i klassen «Beste Internkampanje» under Årets Sponsor- og Eventpris.

European Excellence Awards arrangeres av den europeiske kommunikasjons- og PR-bransjen gjennom Communication Director, det europeiske magasinet for selskapskommunikasjon og PR. Juryen består av ledende størrelser innen den europeiske kommunikasjonsbransjen.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere