*Nettavisen* Økonomi.

Fikk heder for graffiti

Coca-Cola promoterer Urge.

15.06.09 13:31

De norske samarbeidspartnerne Clear Channel, Coca-Cola og Initiative Universal Media har vakt internasjonal oppmerksomhet i forbindelse med en utendørs reklamekampanjen for Urge.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Kampanjen, der noen av landets mest kjente graffitimalere i et lovlig graffitistunt dekorerte et antall reklameboards over hele Oslo, er nettopp kåret til den beste utendørskampanjen for mai i Clear Channels verdensomspennende nettverk.

Meld deg på NA24 Propagandas nyhetsbrev

I nettverket slåss nordmennene med kampanjer fra kollegaer fra mer enn 60 land og 50 stater i USA.

I to uker i mai fikk åtte av Norges fremste graffitimalere dekorere tomme reklameboards midt i bybildet i Oslo. I reklamekampanjen tok Coca-Cola i bruk såkalt live graffitikunst for Urge Intense Energy Drink.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.