*Nettavisen* Økonomi.

Flyr høyt med Norwegian

Partnerne som startet Trigger. Fra venstre: Henrik Røtjer Guderud, Preben Carlsen, Camilla Kim Kielland og Markus Eckbo Endresen. Foto: Trigger Oslo

Se hvem Norwegian velger som ny byråpartner.

20.03.12 08:59

Norwegian velger Trigger Oslo som byråpartner når de skal styrke sin satsing på markeds-PR og forbrukerengasjement.

Norwegian valgte Trigger etter en byråkonkurranse mellom et knippe spesielt inviterte byråer.

– Trigger har en svært spennende faglig tilnærming gjennom sitt sterke fokus på å skape effektivt forbrukerengasjement. Vi opplevde at Trigger var det byrået som passet oss og vår øvrige byråkonstellasjon best. De har dessuten bevist at de leverer svært bra gjennom andre kunder. Vi gleder oss veldig til å komme i gang, sier Britt Skjeppestad, markedssjef i Norwegian Norge i en melding.

Norwegian fremhever også Triggers ønske om å samarbeide tett med Kitchen og Vizeum, de andre byråpartnerne til Norwegian som utslagsgivende for valget.

FØLG NA24 PROPAGANDA PÅ FACEBOOK HER

Trigger flyr videre
Med Norwegian på laget flyr Trigger Oslo videre, og entusiasmen for å få være med i videreutviklingen av en av Norges aller mest elskede merkevarer er stor.

– Norwegian har mye av det samme DNA-et som vår egen kultur. Både Norwegian og Trigger har utfordret etablerte bransjesannheter fra første dag, og derfor trives vi allerede svært godt i den offensive Norwegian-mentaliteten, sier Preben Carlsen, daglig leder i Trigger Oslo i meldingen.

Vil gjøre seg fortjent til engasjement
I tiden fremover vil Norwegian satse på å skape engasjement i fortjente medier som en strategisk del av den overordnete mediemiksen.

– Trigger har bevist at de kan komplimentere og styrke mediemiksen vår gjennom utradisjonell og spennende bruk av virkemidler. De har en faglig fundert metodikk som treffer bra i krysningspunktet mellom forbruker og merkevarer, sier Skjeppestad i meldingen.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.