NA24.no

Frisker opp i mediebyrå

Foto: Vizeum
Fire nye hoder til Vizeum.

Etter en fin inngang i 2011 styrker mediebyrået Vizeum sin satsing på digital forretningsutvikling samt innsikt og analyse. Med fire nye hoder på plass intensiveres arbeidet med å skape bærekraftig vekst for byråets mange kunder.

Mediebyrået Vizeum arbeider med utgangspunkt i en unik, innsiktsbasert tilnærming til markedsrelaterte problemstillinger, og har i tillegg et av landets beste miljøer innen digital kommunikasjon.

Digitale forretningsutviklere
Vizeum styrker det digitale tilbudet med Ole Henrik Hasle og Kamila Mazur, som blir henholdsvis rådgiver og planlegger digitale medier. Ole Hasle kommer fra stillingen som EMEA Demand Forecaster i Dell, og har tidligere også vært eBusiness manager for Norge og Danmark i samme selskap.

- Vårt integrerte digitale tilbud gjør at Vizeums stadig spiser markedsandeler innen digital kommunikasjon, og oppdragene har i stadig større grad en dreining mot digital forretningsutvikling. Våre to nye ansettelser vil bety ny og etterspurt kompetanse blant annet innenfor e-handel, sier Stian Lyberg, administrerende direktør i Vizeum.

Ledende innsiktsmiljø
Innsikts- og analysetilbudet i Vizeum styrkes med seniorrådgiver Hanne Vaagen. Hun kommer fra stillingen som seniorrådgiver i analyse- og kommunikasjonsbyrået Perduco. Vaagen har tidligere10 års erfaring fra ulike stillinger i analysebyråene Synovate og MMI, og har blant annet lang erfaring med arbeid innen sponsing.

- Vi har allerede sikret oss noen av bransjens skarpeste hoder innen innsikt og analyse, og med Hanne på laget er vår påstand at vi har inntatt elitesjiktet. Etterspørselen etter denne enhetens tjenester er i tillegg svært stor både blant våre eksisterende kunder og kunder utenfor huset, sier Lyberg.

Erfaren administrasjonssjef
Vizeum har også ansatt ny administrasjonssjef. Annett Berntsberg Eck kommer fra stillingen som leder for Ricoh Norges kundesenter, og har tidligere blant annet vært administrasjonssjef i DDB Oslo.

Mediebyrået Vizeum teller med de nye ansettelsene 35 hoder, og omsatte i 2010 for til sammen 505 millioner kroner. Blant byråets kunder finner man blant annet Norwegian, DnB Nor, Clas Ohlson, Johnson & Johnson, Nordisk Film, Skigutane (Kari Traa), Hafslund og interiørkjeden Kid. Byrået har en unik innsiktsbasert tilnærming til markedsrelaterte problemstillinger, og et stort fokus på digital forretningsutvikling .

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere