NA24.no

Gazelle bak nytt kundemagasin

Publiseringsbyrået Gazelle Communication har laget kundemagasin for IT-leverandøren PC-WARE.

Magasinet Awareness vil bli distribuert til alle PC-WARE kunder og i Computer World fredag. Magasinet representerer en spennende satsing for begge parter.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

- Ved å bruke Gazelle har vi nå fått et enda sterkere nyhetspreg, spisset budskapet og en tydeligere visuell profil, sier Trude Dahl Helland, markedssjef i PC-Ware Norway.

Temaet for høstens utgivelse er datasikkerhet. Her settes blant annet søkelys på de store mørketallene bak hacking- virksomheten i Norge.

- Dette har vært en spennende oppgave for oss. PC-WARE representerer en bransje hvor det skjer ufattelig mye. Kundemagasin som dette er derfor med på å samle trådene for brukerne i den andre enden, sier Therese Olavsrud, kreativ leder i Gazelle Communication.

Gazelle har stått for redaksjonell og grafisk produksjon av Awareness. Det er planlagt fire årlige utgivelser, hvor den neste vil publiseres tidlig 2008.

Har du medietips? Ta kontakt med NA24 Propaganda

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere