Gå til nye Nettavisen

Lyst til å se den nye Nettavisen?

NA24.no

Håper på flere seere

«Fristet»: Deltagerne sammen med programlederdebutant Alexander Endsjø.
«Fristet»: Deltagerne sammen med programlederdebutant Alexander Endsjø. Foto: TV3
Men noen TV-seerne har blitt «Fristet».

Det som skulle bli TV3s nye storsatsing etter «Paradise hotel» ser ut til å ha fått en fast seerskare på TV3.

Gårsdagens episode av «Fristet» hadde 82.000 seere i snitt, på det meste var 138.000 seere innom episoden.

Premieren på «Fristet» mandag hadde 95.000 seere og en markedsandel på 7,1 prosent blant alle seere over 12 år.

Les også: Seerne lot seg ikke friste

- «Fristet» har etablert en trofast seerskare i sin første uke, og vi håper å bygge videre på det når flere oppdager programmet i ukene fremover. Fristet er et helt nytt konsept som det naturligvis tar litt tid å etablere, og den jobben er vi godt i gang med,sier Øyvind Rognlien Skovli, informasjonskonsulent hos TV3/Viasat 4, til NA24 Propaganda.

Les også: - Høstens heftigste realityserie

Rapporter om feil i artikkelen

Vil du delta i debatten?
Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt. Her kan du enkelt bidra med din mening
(tjeneste under utvikling).

Mest sett siste uken

Lik NA24 her og få flere ferske økonominyheter!