NA24.no

Håper på flere seere

«Fristet»: Deltagerne sammen med programlederdebutant Alexander Endsjø.
«Fristet»: Deltagerne sammen med programlederdebutant Alexander Endsjø. Foto: TV3
Men noen TV-seerne har blitt «Fristet».

Det som skulle bli TV3s nye storsatsing etter «Paradise hotel» ser ut til å ha fått en fast seerskare på TV3.

Gårsdagens episode av «Fristet» hadde 82.000 seere i snitt, på det meste var 138.000 seere innom episoden.

Premieren på «Fristet» mandag hadde 95.000 seere og en markedsandel på 7,1 prosent blant alle seere over 12 år.

Les også: Seerne lot seg ikke friste

- «Fristet» har etablert en trofast seerskare i sin første uke, og vi håper å bygge videre på det når flere oppdager programmet i ukene fremover. Fristet er et helt nytt konsept som det naturligvis tar litt tid å etablere, og den jobben er vi godt i gang med,sier Øyvind Rognlien Skovli, informasjonskonsulent hos TV3/Viasat 4, til NA24 Propaganda.

Les også: - Høstens heftigste realityserie

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere