NA24.no

Har best kundeservice

Foto: Crestock
Her er årets beste kundeservicebedrift.

DFDS Seaways stakk av med seieren i landets største test av kundeservice. Det var på konferansen Call Center Dagene 2010 hvor DFDS Seaways ble kåret til årets beste kundeservicebedrift.

Prisen, som ble delt ut for fjerde gang under Skandinavias største kundeservice- konferanse, Call Center Dagene, henger høyt. Hele 73 kundesentre fordelt på 12 bransjer er blitt satt under lupen av et profesjonelt testopplegg utført av SeeYou AS, et selskap som jobber med måling av kundeopplevelser.

- Blide, engasjerte og hyggelige kundebehandlere, kort ventetid, svært god produktkunnskap, gode og effektive samtaler og fornøyde kunder som gjerne kommer tilbake, er noen av karakteristikkene DFDS Seaways får i undersøkelsen.

Andre bransjevinnerne ble:
Bank - Storebrand

Energi - TrønderEnergi AS

Mobil - One Call

Forsikring - If

TVkanal distribusjon - RiksTV

Reise - DFDS Seaways AS

Avis - Finansavisen

Bredbånd - Canal Digital

Sikkerhet - Sector Alarm AS

Transport - Tollpost Globe AS

Elektro - Elkjøp

Offentlig - Brønnøysundregistrene

Det er kurs- og konferanseutvikleren Confex og analysebyrået SeeYou som har foretatt utvalget av kundesentre som er blitt testet. Resultatet var hemmelig frem til prisutdelingen fant sted, tirsdag 27. april 2010. Alle kundesentrene er testet etter de samme kriterier, blant annet ventetid, kompetanse, mersalg og dialogform/tone.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere