NA24.no

Her er Frank

Tele2 lanserer nytt reklamekonsept «Born to be cheap».

Tele2 lanserer i dag sin nye kampanje som rulles ut på tv, kino, avis, utendørs og en rekke digitale medier.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Dagbladet er en av mediene Tele2 benytter i sin kampanje. Avisen kom i dag ut i et ekstraopplag på 30.000 kostnadsfrie eksemplarer og ble delt ut en rekke steder i landet. En åttesiders annonseavis, med Dagbladets logo, er stiftet fast på utsiden av den redaksjonelle utgaven.

Les mer: Tele2 kjøper Dagbladet

Det er karakteren «Frank» som skal spre det nye budskapet «Born to be cheap» for Tele2.

Meld deg på NA24 Propagandas nyhetsbrev

Se den nye filmen og aviskampanjen i Dagbladet her:

1495 Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Få de viktigste nyhetene rett på mobilen

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere