NA24.no

Her er konferansierene på gulltaggen

Konferansierene til Gulltaggen er klare
Konferansierene til Gulltaggen er klare Foto: Montasje
Aimar og Sigurd skal lede konferansen sammens med Petter Gulli.

Til å lede årets prisutdeling og gallamiddag har vi vært så heldige å få med en av Norges mest innovative og kreative direktører, forteller Ola Hanø i INMA.

Petter Gulli er kreativ direktør i Carat Norge. Før dette jobbet han 20 år som tekstforfatter og kreativ leder i flere toneangivende reklamebyråer. Blant annet var han i over tre år Executive Creative Director i Bates Singapore med kreativt ansvar for kampanjer for Nokia og Heineken både for Asia Pacific og Worldwide.

- Jeg har allerede i flere år ment at Gulltaggen er Norges viktigste arrangement for oss som jobber med betalt kommunikasjon. Først fordi det var her man fant alt som var nytt, spennende og rart. De siste årene fordi ingen andre er i nærheten av å by på samme inspirasjon og faglige utbytte som Gulltaggen, sier Petter Gulli.

- For det er ikke lenger slik at Gulltaggen bare er en konkurranse der man kårer hva og hvem som er best i digitale medier. I dag er Gulltaggen den konkurransen som best tar pulsen på hva som faktisk skjer innen kreativitet og markedføring i Norge. Derfor er det en utrolig ære å bli spurt om å være årets konfransier”, sier Gulli, og legger til at årets Gulltaggen kommer til å overgå fjoråret av tre viktige grunner: Richard Branson er byttet ut med Alex Bogusky. Det skal bli servert mat og drikke mens folk fortsatt har blodsukker igjen. Og at festen skal flytte seg fram og tilbake, sier Petter Gulli.

Petter Gulli jobber i mediebyrået Carat Norge som kreativ direktør. Han har opprinnelig bakgrunn fra Westerdals og har jobbet i en rekke norske reklamebyråer som tekstforfatter og kreativ leder. For tre år siden fant Gulli plutselig ut at det var på tide å prøve noe nytt igjen, og begynte som kreativ direktør i Carat. Her jobber han mest med strategi.

Aimar og Sigurd skal lede konferansen
Gulltaggen 2011 vil bli ledet av Aimar Niedzwiedzki og Sigurd J. Vik.

- Aimar Niedzwiedzki er en av Norges ledende fagpersoner innen kommersiell tilstedeværelse på det sosiale nettet. “Jeg bruker mye av min våkne tid på å jobbe med digitale løsninger, men det som opptar meg mest er hva som skjer når mennesket tar de i bruk,” sier han selv, heter det i meldingen fra Inma.

Han er i dag innovasjonsdirektør i Isobar Norge. Tidligere arbeidet Aimar blant annet for spillselskapet EA og Mediacom.

Sigurd Vik er rådgiver og ansvarlig for digitale medier i RED Media Consulting. Der jobber han med å gjøre digitale mysterier om til effektive løsninger. Han har jobbet som kreativ leder i designbyrå og konsulent i reklamebyrå. Han er endeløst begeistret for kommunikasjon, teknologi og trender og bygger merkevarer gjennom digitale løsninger som gir et positivt bidrag til folks hverdag.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere