*Nettavisen* Økonomi.

HK tok rikskunde

Trondheims-byrå tok innersvingen på konkurrentene i Oslo.

10.01.08 14:01

I konkurranse med flere Oslo-byråer valgte Bygger’n å legge reklamekronene til HK Reklamebyrå i Trondheim.

– Vi har tatt fram verktøykassa og er klar for storarbeid, sier byråleder Olav Svartøien i HK Reklamebyrå i en pressemelding.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

– Bygger’n blir en utrolig spennende utfordring som gir HK muligheten til å strekke oss ytterligere som byrå. Kjeden er stor, aktiv og slåss om kunder og markedsandeler i et meget konkurranseutsatt marked. Vi gleder oss som unger, sier Svartøien.

Bygger’n omfatter nær 100 byggevarebutikker og omsatte for 2,2 mrd. kroner i 2006.

– For oss i Trondheim er det ekstra artig at enda en nasjonal merkevare velger et byrå i Trondheim. Det er en bekreftelse på at vi lykkes med vår strategi – å være førstevalget for merkevarer med base i Midt-Norge, sier Svartøien.

HK reklamebyrå er det nest største i Trondheim og har blant annet Cresco, RBK, Husbanken og Trondheim Torg på kundelisten.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.