*Nettavisen* Økonomi.

Hove «tar en quart»

Djuice har gode forhåpninger om at man vil kun fange de samme bildene på Hove som på Quartfestivalen.

Med en «tolkning» av det etter hvert berømte «bakfra-bildet» fra Quartfestivalen viser Telenoreide Djuice sitt engasjement for sommerens festivaler.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

I en helsidesannonse i Dagbladet er det mobiltelefonene som får tre inn i festivalverdenen. Annonsen er laget av Kitchen reklamebyrå og skal vise Djuices tilstedeværelse på Hove-festivalen.

- Dagbladet sitt snapshot av to ivrige festival deltakere som hygger seg i strandkanten fra noen år tilbake huskes av mange som et ikonbilde på festival, fest og frihet. Vi syntes det passet bra å gjenskape bildet med en liten vri for å fortelle at djuice er til stede med mye moro på festival i sommer, skriver teamet i kitchen i en pressemelding.

Her kan du se hele annonsen:

Klikk på bildet for å forstørre.

Arbeidsgruppe i Kitchen: Eirik Stensrud, Thomas Askim, Håkon Stensholt, Suzanne Bonnevie og Rune Roalsvig.

Fotograf: Mathias Fossum

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.