NA24.no

I dag lanseres Norges første digitale motemagasin

Sist oppdatert:
Nettavisen og Side2 står bak det nye magasinkonsept S2.

Forrige måned ble det kjent at Nettavisen og Side2 utvider porteføljen med et heldigitalt motemagasin, som har fått navnet S2.

I dag ble magasinet lansert.

S2 skal være et supplement til Side2, og vil i all hovedsak inneholde mote- og skjønnhetsstoff.

Klikk deg inn i magasinet i toppen av saken!


- Med S2 ønsker vi å fylle en litt annen nisje. Magasinet skal fungere som et supplement til mote- og skjønnhetsstoffet som allerede blir produsert, men vil være mer trendorientert, sier Side2-redaktør Ingeborg Heldal.

Vi skal gjøre flere dypdykk i form av større intervjuer og kanskje det viktigste av alt, vi skal ta tilbake moteserien og tilpasse den til vår digitale flate. Og selvsagt kommer vi ikke til å legge noe bak betalingsmur. Alt kommer til å være gratis for leseren.

Bla gjennom magasinet her

I tillegg til det tradisjonelle magasinstoffet, inneholder S2 videoer og levende bilder.  Gammeldagse magasinannonser er byttet ut med reklamevideoer, og kjøpelystne leserne kan klikke på shoppinglenker til produktene det reklameres for.

- Det ligger utrolig mye dugnadsånd bak S2. Alle har bidratt, og det har vært en krevende, men veldig morsom prosess! Nå håper vi leserne vil ta godt imot det, og synes det er et inspirerende tilskudd til magasinfloraen som allerede eksisterer, sier Heldal entusiastisk.

Teamet bak S2. Fra venstre Ida B. Klokk, Sara Narvhus Oksdøl, Line Kirkhus, Eline Varmo og Ingeborg Heldal.

Rapporter om feil i artikkelen

Mest sett siste uken

Lik NA24 her og få flere ferske økonominyheter!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere