*Nettavisen* Økonomi.

Ikke no tull fra Byggmax

Byggevarekjeden Byggmax satser på å luke bort tullet i radioreklamen.

Byggevarekjeden Byggmax ble nylig etablert i Norge. Kjeden har et strengt lavpris-konsept, og det enkle og ukompliserte er også noe de tar med seg til reklamen. Nå har de laget tre nye radiospotter.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted


- Det er en velsignelse å jobbe med en kunde som er så tydelig på hva de vil si. De selger byggevarer til lave priser. Ikke noe mer - ikke noe mindre. Og da er det langt enklere å lage god kommunikasjon, sier daglig leder Frederik Horn i Verdens Sterkeste Mann.

- Det er morsomt å lage spotter som ikke er morsomme. Hos Byggmax er det rett og slett ikke noe tull. Det er det ikke i spottene heller. En godtvondtprosess, sier teamet i en pressemelding.

Byrået bak kampanjen er Kitchen ved Rune Roalsvig, Nina Moztfeldt, Ole Henrik Stubberud og Heidi Mittun-Kjos. Radiobyrået Verdens Sterkeste Mann, ved Linda B Hagelsteen, Sigmund Falch, Thomas Lamo Lokøen.

Her kan du høre de tre spottene:

«Pekka» , «Barnedåpen» , «Soldatene»

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.