NA24.no

Innovasjon Norge går for PHD

Innovasjon Norge har valgt PHD som sin nye medierådgiver.

Etter en omfattende anbudskonkurranse har Innovasjon Norge inngått avtale med mediebyrået PHD som leverandør for kjøp av medierådgivning og effektmåling i forbindelse med Norgeskampanjen i perioden 2007-2009.

NA24 - din næringslivsavis

Konkurransen stod mellom mediebyråene PHD AS, Mindshare Norway AS, Mediacom AS, Mediaedge:CIA Norway AS og Initiative Universal Media AS.

Mer media og reklame? Les NA24 Propaganda

- Konkurransen ble avgjort på grunnlag av at PHD Norway har blitt valgt ut fra en helhetsvurdering av forståelse for oppgaven, reiselivserfaring, bredde på tilbudet og pris. Vi har valgt en solid leverandør av mediebyråtjenester og vi er glade for og ser fram til samarbeidet med PHD Norway de neste tre årene, sier markedssjef i Innovasjon Norge, Silje Thoresen.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere