NA24.no

Internasjonalt fra djuice

Sist oppdatert:
Djuice relanserer sitt internasjonale nettsted.

Med kunder i land som Pakistan, Bangladesh, Ungarn, Sverige, Norge og Ukraina, har Djuice gått for en flyplassløsning på sin nye globale hjemmeside.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

- djuice sin rolle som mobilabonnement er å samle mange gode ting på ett sted. Løsningen fra Kitchen og Mediafront reflekterer denne rollen på en underfundig og litt sær måte som passer merkevaren vår godt, sier Truels Brodtkorb, leder for djuice International.

«Anti-pretensiøs»
Nettstedet er laget av Kitchen i samarbeid med MediaFront.

- Vi har sett mange pretensiøse og velproduserte nettsteder fra store internasjonale aktører i det siste, ikke minst innen telecom. Corporate-siter med snertne og serviceinnstilte verter, betydelig bruk av video, voice og storytelling. Mange av dem er definitivt imponerende nettsteder, men brorparten er muligens noe kjedelige og ensformige. Djuice.com er vel ikke direkte en parodi på disse selvhøytidlige corporate-sitene, men forhåpentligvis en nyansert vri. Krumspring som passer godt inn i djuice-universet, sier Pål H. Dobloug, tekstforfatter i MediaFront.

Teamet hos Kitchen var Per Erik Jarl, Christian Hygen, Haakon Dahl og Stine Aas. Fra MediaFront bidro Sverre Stabel, Christian L. Ruud, Mathias Friis, Pål H. Dobloug og Mikael Eriksson. Paradox, Verdens Sterkeste Mann og Onsite leverte henholdsvis film, lyd og backend. Ansvarlig fra djuice var Julius Støback.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere