Gå til sidens hovedinnhold

- Karaoke med Julius i Dyreparken hadde fenget bedre

Her er Ylvis' splitter nye musikkvideo.

Tirsdag kveld hadde Ylvis premiere på sin nye musikkvideo, «Massachusetts», under sitt eget talkshow på TV Norge. Videoen ble samtidig lastet opp på YouTube, og visningene skyter nå fart og kommentarene renner inn.

Til nå er videoen, som ikke overraskende er blitt spilt inn i Massachusetts i USA, blitt mottatt godt på videonettstedet, med 99 prosent tomler opp, positive kommentarer og selvsagt noen innslag av negative kommentarer. De som er negative til videoen mener i hovedsak at den nye videoen ikke klarer å måle seg opp mot Ylvis tidligere videoer, og da spesielt «The Fox».

Nettavisen-blogger Haakon B. Schrøder er blant dem som har sett den nye musikkvideoen. Han er ikke særlig begeistret:

- Ylvis burde nyte The Fox-manian framfor å bruke tiden på noe som er en kombinasjon av trøttende og irriterende. Karaoke med Julius i Dyreparken hadde fenget bedre, sier Schrøder til Nettavisen.

Han fortsetter:

- Og midt i en dundrende global suksess, er det helt utrolig at TV Norge ikke bruker litt kritisk sans før man lanserer noe som man faller ut av etter 2 minutter og 22 sekunder.

Ylvis opplyser at de ikke tror denne videoen kommer til å bli en stor, kommersiell suksess.

- Vi har ingen kommersielle forhåpninger i det hele tatt. Dette dreier seg om å opplyse og svare skikkelig på spørsmålene vi får inn. Vi kan ikke lage Stonehenge hver gang. Den har over 10 millioner treff nå, og det kommer neppe denne til å få, sier Bård Ylvisåker i en pressemelding.

- Den handler om et sted vi drar til for å lade batteriene utenom sesongen. Et sted hvor vi virkelig kan være oss selv og bare slappe helt av. Det kan jo virkelig bli hektisk hjemme til tider. Vi fikk inn et seerspørsmål der vi ble spurt om hva vi gjør når vi ikke er på TV. Svaret på det syns vi krevde en slags musikalsk reportasje, og det er utgangspunktet for videoen, .

Hva synes du om den nye musikkvideoen? Se den under, og kommentér!

HTML EMBED
Reklame

Husker du disse to idiotene?

Kommentarer til denne saken