*Nettavisen* Økonomi.

Klikk.no har passert millionen

Egmont Hjemmet Mortensen befester sin posisjon på nett. I uke 7 hadde klikk.no over én million unike brukere. Foto: Klikk.no

Nettstedet når målsetningen på nett.

Egmont Hjemmet Mortensen befester sin posisjon på nett. I uke 7 hadde klikk.no over én million unike brukere.

Bare 13 andre av landets nettsteder har passert samme milepæl i norsk internetthistorie, ifølge topplisten til TNS Gallup.

- At vi har nådd denne milepælen er et resultat av målrettet arbeid og stort engasjement i alle ledd av organisasjonen vår, understreker Tore André Godager, leder av digital enhet i Egmont HM. Klikk.no er mediehusets nettsted, og har valgt å satse med stor tyngde på tester og inspirasjons- og forbrukerstoff, sier han i en melding.

Over 1 020 000 unike brukere var inne på klikk.no i uke 6 og sto for mer enn 9 740 000 sidevisninger.

- I februar har vi også fått Kvinneguiden.no med på laget, og det er vi veldig glade for, sier Godager i meldingen.

Det siste året har klikk.no lansert en rekke tjenester som har bidratt til å løfte nettstedet videre, blant annet Inspirasjonsguiden, Navnekarusellen og andre nyttetjenester. Disse har hatt stor suksess, og blir brukt av tusenvis av mennesker hver dag.

Foruten klikk.no, har Egmont i dag en solid posisjon på nett i Norge med tv2.no og delt eierskap av Nettavisen sammen med A-pressen.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.