Gå til sidens hovedinnhold

Krafttak for økologisk mat

De største aktørene i daglivarebransjen kjører ny kampanje for økologisk mat.

Statens Landbruksforvaltning og Helios har fått med seg de største aktørene i dagligvaremarkedet på en ny kampanje for «bortskjemt mat»

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Den første kampanjen gikk i fjor og betegnes av aktørene som en stor suksess.

Nytt av året er en egen økologisk portal bortskjemtmat.no.

- Alt ligger til rette for at også årets kampanje skal bli en suksess. Samarbeidet mellom Statens landbruksforvaltning og butikkjedene, samt Helios, er unikt. Det er ingen tvil om at årets kampanje både vil bli godt mottatt og ikke minst svært synlig for forbrukerne, sier sekretariatsleder og kommunikasjonsrådgiver Ole Petter Holen i Virtual Garden.

Har du et medietips, ta kontakt med NA24 Propaganda

Reklame

Black Week: Her får du oversikt over alle salgene