Lexus stoppet hos Dinamo

Toyotas luksusmerke sier de selger mer tross tøffe tider.

13.02.09 12:52

Prestisjebilmerket Lexus velger Dinamo som ny samarbeidspartner for sine kommunikasjonsaktiviteter.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

- I møtet med Dinamo opplevde vi et genuint engasjement for bil, og en god tilnærming til en helhetlig forvaltning av merkevaren Lexus, sier Jan Christian Holm, salgs- og markedssjef for Lexus i Norge i pressemeldingen de to ferske samarbeidspartnerne har sendt ut.

Meld deg på NA24 Propagandas nyhetsbrev

Lexus går ifølge egne ord inn i et spennende år med lansering av flere nye modeller og til tross for tøffe tider opplever Lexus rekordsalg.

- Lexus er en spennende merkevare med stort potensial, og vi gleder oss til å starte arbeidet med å lage en felles plattform for selskapets kommunikasjonsaktiviteter i det norske markedet, sier Tom Ovind, kundeansvarlig rådgiver i Dinamo Reklame.

Rekordsalg eller ikke. Salget av Lexus stupte 50 prosent i Europa i januar.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.