*Nettavisen* Økonomi.

Loser Hurtigruten ut i verden

Det ferske byrået Los & Co skal være med på å få verden til å ta Hurtigruten.

27.01.09 11:32

Los & Co har fått oppdraget sammen med reklamebyrået Pran og Torgersen, som også tidligere har arbeidet for Hurtigruten.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Byråene skal bistå Hurtigruten med alt fra utvikling av marketingstrategier til utarbeidelse av kommunikasjonsløsninger i alle relevante markeder.

- Det er en stor tillitserklæring at Hurtigruten valgte oss som sin samarbeidspartner til denne viktige oppgaven. Hurtigruten er en av de mest spennende reiselivsoperatørene i Norge, og vi i LOS gleder oss veldig til å ta fatt på samarbeidet, sier daglig leder Jan Christian Fosseidbråten i en pressemelding.

Meld deg på NA24 Propagandas nyhetsbrev

Hurtigruten er som enkeltselskap kanskje Norges største markedsfører internasjonalt, med et årlig budsjett på rundt 200 millioner kroner.

- Valget var ikke lett, men vi er trygge på at den byråkonstellasjonen vi nå har valgt vil dekke Hurtigrutens behov fremover på en god måte, sier brand manager Christian Bue Nordahl i Hurtigrutens globale markedsavdeling.

LOS&CO ble dannet så sent som i fjor, men består av mennesker med lang erfaring fra noen av Norges store byråer. P&T er Norges eldste reklamebyrå som fremdeles er i drift og har vunnet en rekke priser for sine arbeider i reiselivskategorien.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.