*Nettavisen* Økonomi.

Madonna + H&M = sant, igjen

Madonnas har selv regissert reklamefilmen for sin egen H&M-kolleksjon.

Hennes og Mauritz (H&M) nye vårkampanje består av reklamefilmer og annonser som kommer til å vises på nettet, reklameplakater, i TV, aviser og blader, skriver Resumé.

NA24 - din næringslivsavis

Nytt denne gangen er at det er Madonna selv som har designet klærne, og regissert reklamefilmen i samarbeid med Dan Cadan.

- Hun har vært skikkelig engasjert i dette prosjektet, bade innen design og markedsføring, sier Annacarin Björne, pressesjef i Hennes og Mauritz.

Designprosessen skal ifølge Björne ha startet med at Madonna viste frem sine egne favorittplagg for Margareta van den Bosch, kreativ designsjef hos H&M.

- Størst fokus kommer til å ligge på tv, utendørs og butikkreklame, sier Björne.

- Målet med kampanjen skal være å formidle en klassisk og tidløs kolleksjon for den moderne kvinnen. Alle deler av kampanjen har blitt spillt in og fotografert i England.

Kolleksjonen M by Madonna slippes i butikkene 22. mars.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.