*Nettavisen* Økonomi.

Mediebyrå vil ha lys i tunnelen

Mediebyrået Mindshare satser på «positivt motiverende» kampanje.

I dagens utgave av Finansavisen har byrået rykket inn hele ti helsider under vignetten «lys i tunnelen».

Sjekk ut NA24 Propagandas nye medieguide

Ti ulike bedrifter, fra Kirkens Bymisjon til Landrover, har blitt med på kampanjen hvor mediebyrået ønsker å få fram at det finnes håp på tross av finanskrise.

- Med denne kampanjen gir vi eksempler på hvordan man kan vri forbruket. Det er jo ikke slik at kundene helt slutter å handle, sier Mindshares administrerende direktør Morten Michalsen til Finansavisen.

Han mener nytenkning vil komme godt med i kampen om kundene.

- For eksempel ble avbetaling oppfunnet under forrige depresjon. De som nå klarer å tenke kreativt vil selge mer. Innovasjon er avgjørende, sier Michalsen til avisen.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.