Mer skryt til danskereklame

VisitDenmark får sin andre Sølvtagg for året.

Den danske reiselivsorganisasjonen VisitDenmark vant også i april den månedlige kåringen av beste nettkampanje, Sølvtaggen, for kampanjen «Legofilm». De vant også siste sølvtagg i fjor med kampanjen «Dejlige Adwords».

Nå henter de hjem prisen for kampanjen «Danskefeber» som låner tungt fra tv-serien «Ungkaren».

-Juryen velger å gi utmerkelsen for hvordan konseptet spres og presenteres via TV og til nett, hvordan den lar oss oppdage danske detaljer i hver eneste krok og måten den har bakt seg inn i ett kjent og kjært konsept som vi allerede kjenner historien til, kommenterer Juryformann, Helge Tennø.

Her kan du se kampanjen

Teamet bak månedens vinner var Unni Rolfsen, Tom Kevin Ovind, Torstein Greni, Stein Simonsen. Filmen ble produsert av ACNE Film.

Try/Apt kapret de neste to plassene i sommerens kåring med arbeider for NRK og Tine, skriver nettorganisasjonen INMA i en pressemelding.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.

Mest lest på Økonomi

Annonsebilag