*Nettavisen* Økonomi.

MTV satser på GK

Foto: (mtv)

MTV Danmark henter hjelp fra Geelmuyden.Kiese for å styrke posisjonen sin.

- MTV Danmark er i full gang med at videreuvikle produktet, både for brukerne og annonse- og distribusjonsmarkedet. Vi blir digitale og får samtidig enda større synlighet rundt om i Danmark i form av blant annet events, sier MTV Danmark-sjef Casper Bengtson i en pressemelding.

NA24 - din næringslivsavis

Bengtson er klar på hvorfor Geelmuyden.Kiese ble valgt.

- Geelmuyden.Kiese er det PR-byrået som best kan hjelpe oss med strategisk kommunikasjon og er samtidig vant med å håndere våre internasjonale kunder.

Mer media og reklame?

Samarbeidet går ut på å styrke MTV Danmarks rolle som ledende ungdomskanal i aldersgruppen 15 til 24. Geelmuyden.Kiese skal posisjonere kanalen overfor mediebyråene, innkjøpere og antennelag.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.