NA24.no

Nå er denne tilbake!

Sist oppdatert:
Børster støvet av gammel slager

Newmarketing relanserer kassetten. Nå børster byrået støvet av en av 80-tallets største musikkformater på oppdrag for teleselskapet Ventelo.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

- Gjennom en retro kassett med gamle hits - en kassett som kan spilles ved å sette den inn i USB-porten på PC-en - er målet å få mottakeren til å fokusere på alt som kan ha skjedd siden sist de tok en gjennomgang av datakommunikasjonsløsningen, forteller daglig leder i Newmarketing og konsulent for Ventelo-kampanjen, Terje Jansen, til NA24 Propaganda.

Musikken på kassetten er også valgt ut fra dette; «Bad» med Michael Jackson, «Wake me up before you go-go» med Wham! og «Perfect day» med Lou Reed er noen av MP3-låtene som kassetten er fylt med. Med kassetten ligger en folder som forteller litt mer om Ventelos løsninger dramatisert på sangtitlene.

Jansen skal totalt gi ut 500 kassetter og kampanjen koster Ventelo rundt 200.000 kroner.

Meld deg på NA24 Propagandas nyhetsbrev

- Ventelos selgere ringer opp de potensielle kundene og booker møter. Så langt har responsen vært bra, forteller daglig leder i Newmarketing videre.

Han regner med at ingen av dem som mottar kassetten prøver å putte den i en vanlig kassettspiller.

- Den er sendt ut til IT-ansvarlige i de ulike selskapene og jeg regner med at de skjønner tegningen, ler han.

Kunde: Ventelo ved Camilla Bendixen
Byrå: Newmarketing ved Øystein Vik (AD) Arne Thorbeck (txt) Terje Jansen (konsulent).

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Få de viktigste nyhetene rett på mobilen

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere