NA24.no

Naken Triana selger fottøy

Foto: Morten Qvale (Reebook)
Sist oppdatert:
Stiller opp kun iført Reebok-sko.

Fra førstkommende fredag vil Oslos befolkning se Paradise Hotel-programleder Triana Iglesias pryde fasaden på Oslo City – kun iført et par Reebok-sko.

Som frontfigur i Reeboks nye kampanje for toning-serien Easytone, vil den norske modellen vise skomote med fokus på rumpe og lår. Triana føyer seg dermed inn i rekken blant skjønnheter som Eva Mendes, Helena Christensen, Leonardo di Caprios modellkjæreste Bar Refaeli og den britiske modellen Kelly Brook - som alle tidligere har frontet Reebok Easytone internasjonalt.

Easytone er Reeboks mest solgte sko noensinne og var den mest solgte skoen i USA i 2010. Skosålen har en avansert konstruksjon som automatisk fører til at man spenner musklene for å holde balansen. Dermed vil skoen sørge for at både rumpe og lår strammes opp gjennom enkle hverdagsaktiviteter. Dette passer Trianas tidsskjema bra.

- Jeg synes det var gøy å bli spurt om å fronte Reebok i Norge. Mellom lange dager på fotoopptak, tv-innspillinger og reising, er det ikke alltid enkelt å finne tid til å trene. Men i min jobb er jeg avhengig av å holde kroppen stram og fin, sier hun.

Landssjef for Reebok, Sigurd Granmark, sier valget av Triana som frontfigur var enkelt.

- Reebok handler om å ha det gøy og våge det lille ekstra. Det var dette vi så etter da vi skulle velge den norske Reebok-jenta. Vi kan trygt si at Triana står inne for disse egenskapene, noe bildene er et tydelig eksempel på, sier Granmark.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere