NA24.no


Vilde Bruvik, prosjektleder innovasjon og forretningsutvikling, og Even Aas-Eng, gründer bak Onelovehotels. Foto: Paul Weaver/nabilder.no
Vilde Bruvik, prosjektleder innovasjon og forretningsutvikling, og Even Aas-Eng, gründer bak Onelovehotels. Foto: Paul Weaver/nabilder.no

Nettavisen og Even Aas-Eng med veldedig hotellprosjekt

Sist oppdatert:
Nettavisen lanserer den første hotellnettsiden i Norge med inntekter som går til veldedige formål.

Nettavisen inngår samarbeid med Even Aas-Eng og resten av gründerne bak Onelovehotels. 50% av alle inntektene går til UNICEF.

Ved å bestille hotell gjennom Onelovehotels kan du samtidig som du bestiller hotellrom samtidig  hjelpe noen som trenger det.

-Dersom man før skulle være i tvil om hvor man burde bestille hotell til reisen, så burde det ikke lenger være noen tvil nå, sier Vilde Bruvik, prosjektleder for innovasjon og forretningsutvikling og koordinator for samarbeidet mellom Nettavisen og Onelovehotels.

- Akkurat nå kan du støtte vaksinering, utdanning i Rwanda eller nødhjelp til Syria kun ved å bestille hotell til stedet du uansett skulle dra. 

Onelovehotels er startet opp av de to parene Maria og Even Aas-Eng, og Burcu og Mike Walsh, som etter utallige hotellbesøk på egne reiser ønsket å informere andre om sine personlige erfaringer. Nå har det blitt et veldedighetsprosjekt.  

Velg selv hvilken sak du vil støtte

Når man bestiller hoteller via vår side mottar vi provisjon fra hotellet som ender opp med bestillingen. Denne provisjonen varierer, men ligger som oftest på mellom 7-11% av totalbeløpet du betaler. Av prosenten vi mottar gir vi 50% direkte til ulike UNICEF-formål.

- Du kan selv velge hvilket prosjekt du ønsker å støtte og vi oppdaterer ukentlig med informasjon om hvor mange medlemmer som støtter ditt prosjekt og hvor mye inntekter som har kommet inn totalt, sier gründer Even Aas-Eng. Når prosjektet du har valgt har blitt fullfinansiert, så velger du et nytt.

Tilpasser hoteller etter dine interesser

Man registrerer seg enkelt på Onelovehotels gjennom Facebook-profilen sin før man deretter krysser av hva slags type ferie man er ute etter. 

-Vi har i dag svært stor omsetning på reise gjennom reisetips.nettavisen.no og laurelnights.no, og dette samarbeidet er en videreføring av vår store satsing på reise sier direktør for forretningsutvikling, Pål Nisja-Wilhelmsen.

- Det er meget spennende å gjøre noe som er nyskapende og annerledes innenfor reise, fortsetter Nisja-Wilhelmsen, kanskje spesielt med såpass gode samarbeidspartnere. 

Her finner du nettsiden

Mest sett siste uken

Lik NA24 her og få flere ferske økonominyheter!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere