NA24.no

Foto: Håkon Høgetveit (NA24)

Nye byråer for Dagbladet

Sist oppdatert:
Dagbladet har valgt Naked Communications og TBWA Oslo som nye byråer.

– Vi har igjennom dette nå knyttet til oss ledende personer innenfor kommunikasjonsfaget og tilpasset det spesielt etter vårt behov, Tor Arne Sandholt, Salgs- og Marketingsjef, Dagbladet.

NA24 Propaganda – Norges største medienettsted

Erik Heisholt i TBWA Oslo vil lede kontoen kreativt og Ørnulf Johnsen i Naked vil ha det strategiske ansvaret. Innenfor denne ansvarsfordelingen vil teamet bruke sine respektive spisskompetanser til å gi Dagbladet bedre kommunikasjonsløsninger, heter det i en pressemelding fra byråene.

– Det er utrolig motiverende å jobbe med Dagbladet igjen. Jeg føler virkelig vi er inne på noe riktig, både konseptuelt og i forhold til måten å samarbeide på. Konstellasjoner som TBWA og Naked, er noe vi vil se mer av i fremtiden, og det er gledelig at en annonsør som Dagbladet går foran som et godt eksempel, sier kreativ leder Erik Heisholt i TBWA Oslo

Naked har siden starten hatt en forretningsmodell som nødvendiggjør samarbeid med andre byråer.

– Å lukke alt inne i ett selskap har en tendens til å gå ut over fleksibiliteten. Hvis kundens interesser skal stå i sentrum kan ikke byråets organisering være styrende for prioriteringene. Det sier seg selv, sier Johnsen i Naked Communications

De nye byråene vil også jobbe tett med Mediacom, for å sikre tett integrering mellom strategiske valg, mediebruk og kreativ utforming.

Har du et medietips – kontakt NA24 Propaganda

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere