NA24.no

Nye koster skal selge Bergen

Fra Venstre Carl-Erik Michalsen (KJS Servering) , Roger Holthe Olsen (Nor PR), Janicke Hansen (Arenagruppen) og Gunnar Nilsen (BT)
Fra Venstre Carl-Erik Michalsen (KJS Servering) , Roger Holthe Olsen (Nor PR), Janicke Hansen (Arenagruppen) og Gunnar Nilsen (BT) Foto: SRF
Sist oppdatert:
Ny styreleder og nye styremedlemmer i byens salgs- og reklameforening.

Salgsdirektør i BT, Gunnar Nilsen, tar over stafettpinnen som styreleder for Salgs- og Reklameforeningen i Bergen (SRF) etter administrerende direktør i industrivarehuset Albert E. Olsen, Vegard Sletten. I tillegg kommer partner i kommunikasjonsbyrået Nor PR, Roger Holthe Olsen, senterleder i Arenagruppen, Janicke Hansen og markedssjef i KJS Servering, Carl-Erik Michalsen, inn i styret.

Gunnar Nilsen, som i dag har salgs-, personal- og resultatansvar for all omsetning i alle mediekanaler overfor relasjons- og nøkkelkunder i Mediehuset Bergens Tidende, er takknemlig for tilliten som ny styreleder.

FØLG NA24 PROPAGANDA PÅ FACEBOOK HER

– Vegard Sletten har gjort en solid jobb og jeg er naturligvis glad for å ta opp arven etter ham og for å få en slik mulighet. Jeg ser fram til å få bidra i en enda mer framtredende rolle enn tidligere, sier Nilsen, i en pressemelding.

Ny kompetanse inn i styret
De nye styremedlemmene tilfører ny kompetanse til styret og foreningen.

– Gjennom våre tre nyankomne styremedlemmer i Roger Holthe Olsen, Janicke Hansen og Carl-Erik Michalsen får SRF enda bredere kompetanse å trekke veksler på. Jeg er sikker på at dette vil være med på å styrke vår posisjon i Bergen, sier Nilsen, i meldingen.

Kommunikasjonskompetanse fra PR-bransjen
Roger Holthe Olsen, partner i Nor PR, jobber til daglig med PR- og medierådgiving samt utvikling og oppfølging av kommunikasjonsstrategier. Olsen har en utdanningsbakgrunn fra Universitetet i Bergen og Høgskolen i Bergen. Han har erfaring fra lokalradio, informasjonsavdelingen i TV 2 og som journalist i gateavisen Megafon.

– Foreningen er en sentral møteplass for næringslivet i Bergen og et viktig sted for nettverksbygging og kompetanseutveksling. Jeg ser virkelig fram til å bidra med blant annet økt synlighet for SRF både lokalt og nasjonalt, sier Olsen, i meldingen.

Handelserfaring fra kjøpesenterbransjen
Janicke Hansen, senterleder i Arenagruppen, er utdannet Cand. Philol. med hovedfag i Folkloristikk (kulturvitenskap) ved UiB, samt Markedsøkonom fra BI. Hun har 11 års erfaring fra kjøpesenterbransjen. I Arenagruppen er hun senterleder for kjøpesentrene Laksevåg Senter og Gullgruven.

– Jeg har lang erfaring med handels- og salgsbransjen i bergensregionen og gleder meg til å bruke disse erfaringene i SRF-sammenheng, sier Hansen, i meldingen.

Markedserfaring fra restaurantbransjen
Carl-Erik Michalsen, markedssjef i KJS Servering AS, har sin bakgrunn fra Handelshøyskolen BI med bachelor i markedsføring. Senere har han gjennomført Master of Management-studier i økonomi for beslutningstakere. Han har seks års fartstid som markedssjef i KJS Servering.

– SRF er en forening med en lang og solid historie, jeg er glad for å få muligheten til å bruke min markedskompetanse også i regi av SRF, sier Michalsen, i meldingen.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere