*Nettavisen* Økonomi.

Nytt byrå for NAF

Futatsu Industries er blitt valgt til ny samarbeidspartner med NAF - uten byråkonkurranse.

Norges Automobil Forbund har valgt å samarbeide med Futatsu Industries på kommunikasjonsstrategi og kreativ konseptutvikling. Oppgaven blir å ytterligere tydeliggjøre NAFs posisjon mot forbrukermarkedet.

NA24 - din næringslivsavis

- Vi har et bredt og godt produkt, men føler at vi må være enda tydeligere på hva som gjør NAF til den moderne aktøren vi faktisk er. Vi søkte en strategisk partner som skjønte vårt potensiale, men som også hadde kreativ kraft til å gi oss et arsenal av muligheter i markedet, sier markedsdirektør Tone Rydjord

Mer media og reklame?

NAF samarbeidet tidligere med Kitchen, og fortsetter sitt samarbeid med Mindshare på mediasiden.

Futatsu Industries ble valgt uten byråkonkurranse.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.

Annonsebilag