*Nettavisen* Økonomi.

Plutselig nytt byrå

Aegis satser på nye områder og starter byrået Suddenly.

Hovedfokuset er utvikling og produksjon av interaktive kampanjer. Det betyr i praksis blant annet idé, design og konseptutvikling, digital rådgivning, portaler, kampanjesider, bannere, spill, film for web og lignende, skriver Aegis i en pressemelding.

NA24 - din næringslivsavis

Den kreative kjernen i byrået vil fra starten av bestå av Tom Andrè Engli Andersson, Ola Einang, Henning Gjerde, Knut Urdalen og Martin Andersen. De to digitale medierådgiverne som vil være med fra starten er Christian Fure, som kommer fra Mindshare, og Fredrik Leth fra Kelkoo.

Suddenly Oslo bygger videre på webbyrået Akutten som allerede har rukket å gjøre seg godt bemerket i det norske markedet med blant annet gull i Gullblyantspisseren og gull i Gullblyanten.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.