NA24.no

Pusser opp Nationaltheatret

Sist oppdatert:
Gammelt må vike for nytt.

Bleed ble høsten 2008 valgt som designpartner for Nationaltheatret, og fikk dermed oppdraget med å utvikle ny identitet til hovedstadens teater.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

- Resultatet er en spennende blanding mellom det klassiske og moderne, med gode verktøy til for å møte nye uttrykk og medieutfordringer, skriver Svein Haakon Lia, kreativ leder og partner i Bleed i en melding.

- Vi har gjennomgått alle logoene teateret har hatt og laget en logo som følger den naturlige utviklingen, utdyper han overfor NA24 Propaganda.

Den forrige tror han ble laget på midten av 90-tallet av Dinamo.

Meld deg på NA24 Propagandas nyhetsbrev

Hos Nationaltheatret er man stolt over den nye logoen.

- Vi er veldig fornøyd med resultatet og håper og tror at vi skal ha glede av den nye profilen i lang tid framover, skriver informasjonssjef Ingrid E. Handeland.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere