Gå til sidens hovedinnhold

Recommended vant DM-konkurranse

Kristiansandsbyrået Recommended vant Postens DM-konkurranse Presis Reklame.

Det er andre året prisen deles ut.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Får tur til Chicago
- Vi ønsker å gjøre postkassen til et enda bedre valg for annonsørene, og mener enda mer målrettet og presis reklame er løsningen. Prisen Presis Reklame er et virkemiddel for å stimulere til nettopp dette, sier Christian Harlem, direktør for Reklame i Posten Norge AS i en pressemelding.

Årets pris gikk altså til Recommended og teamet Pål Høyer-Andreassen og Magnus Høgberg Hansen som gikk av med seieren i årets Presis Reklame. Oppdragsgiver var Krisitansand Folkebiblotek og premien er en tur til DMA i Chicago.

Juryens begrunnelse
- DM i postkassen handler ofte nettopp om den enkle ideen som utløser en handling. Noen ganger er ideen så enkel at man nesten ikke merker den. Som for eksempel endre noe forventet til å være noe du slett ikke forventet. Purringer kan ofte være ubehagelige for både avsender og mottaker. Å gjøre en sjarmerende vri på en purring etter utlånte bøker fra Kristiansand Bibliotek sjarmerte også juryen. I stedet for å etterlyse boken, forteller man isteden hvordan boken ender slik at man ikke trenger å vente lenger med å levere tilbake boken. En enkel og kreativ vri på en vanligvis dønn kjedelig henvendelse, skriver juryen i sin begrunnelse.

Reklame

Har vært utsolgt i 14 år: Nå er superutgaven her